چرا کارفرمایان اصرار به انتخاب جزئیات قطعات در آسانسور را دارند؟

isatiselevator.com ایساتیس

آسانسور خوب مجموعه‌ای از قطعات با کیفیت(برند) که در کنار هم کار کنند نیست، مجموعه‌ای است دقیق که باید خوب طراحی شوند تا قطعات با مشخصاتِ فنی مناسب، به بهترین شکل یک تیم را تشکیل دهند. تخصص ما طراحی آسانسوری بدون صدا و بدون لرزش است که آرامش و امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد و برای رسیدن به آن آماده روبرویی با هر چالشی هستیم.
حال به سوال اصلی میرسیم، چرا کارفرمایان اصرار به انتخاب جزئیات قطعات در آسانسور را دارند؟

پاسخ ساده است، چون تصور می‌کنند به این ترتیب آسانسوری با کیفیتِ مناسب خواهند داشت و البته برخی از آن‌ها در تلاش هستند تا خیالِ خود را بابت هزینه‌ای که انجام می‌دهند راحت کنند. از نظر آن‌ها آسانسور اتاقکی است که ما را بالا و پایین می‌برد. فقط همین.

اگر بتوانید با سفارشِ قطعاتِ مختلف از شرکت‌های مختلف، اتومبیل خوبی تولید کنید که از عملکرد آن راضی باشید، در مورد آسانسور هم موفق می‌شوید. اما این ممکن نیست، مگر اتومبیل تنها وسیله‌ای برای جلو و عقب رفتن باشد نه لذت بردن از رانندگی و نه ارتقاء کیفیت سفرشما.

مثل هر وسیله دیگری آسانسور خوب هم مجموعه‌ای است که خوب طراحی شده تا قطعات با مشخصات فنی مناسب به بهترین شکل یک تیم را تشکیل دهند. شاید باورتان نشود اما اصلاً مهم نیست که برند هم باشند یا نباشند. همانطور که بهترین قطعات بهترین آسانسورهای دنیا ساخت معمولی‌ترین شرکت‌های چینی است.

ما به سفارش دهندگان و کارفرمایان حق می‌دهیم که با حضور حجم انبوهی از شرکت‌هایی که فقط به فروش قطعه می‌اندیشند نگرانِ اصالت و کیفیتِ سفارش خود باشند اما به خودمان هم حق می‌دهیم که به هر قیمتی چسباندنِ تعدادی قطعه را آسانسور ننامیم و به محصولی در شان خودمان و مشتریان‌مان بیاندیشیم.